Nyckelbyte och information

Hej,

På söndag 14april mellan 13-16 börjar vi med nyckelbyte. Har man en nyckel och denna är registrerad på ditt medlemskap byter vi rakt över. Vill man ha fler nycklar kan man köpa till för 750kr. Nyckeln äger man sen, och lämnar man klubben kommer den att inaktiveras. FBK kommer att ha bytt alla lås i hamnen till sjösättningen. Även kommer det att bytas cylindrar på holmen. Detta kan dock dröja lite, och vi önskar överseende med detta. Vi kommer att sitta i vaktstugan på Skogsö under sjösättningshelgen.

Samtidigt kommer det att delas ut medlemsnummer på 3M-sticker som ska sättas synligt från brygga om man ligger i hamnen. Detta ersätter dom gamla FBK klistermärkena som blivit dyra.
Nästa vecka kommer låset att bytas i den vänstra bommen till nytt lås. I högra kommer gamla sitta i tills sjösättningshelgen.

Vidare gällande BAS, kommer det komma en kallelse inom kort. Vi har haft många problem med banken som dragit ut på tiden.

Har ni frågor så skicka sms/mail/DM så återkommer jag så fort jag hinner.

Mvh
Markus//Ordf

Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar