Torrsättning + utskick av avier

Årets torrsättning kommer att ske den 5-6 oktober. Det kommer att ske en del ändringar gentemot hur det vanligtvis fungerar, och några båtar kommer att flyttas för att vi ska få ett bättre flöde i upptagningen. Detta arbete pågår fortfarande, så vi kan därför inte ge en specifik dag eller tid än så länge annat än just denna helg. När vi är klara med att planera ut båtarna kommer vi även att skicka specifik information till varje medlem.

Vad gäller fakturor:
Dessvärre gick fakturorna inte iväg när de var planerade, då jag missat att klicka på en knapp i det nya flödet. Detta verkar dock vara fixat nu, men då vi smärtsamt bytt system nyligen och mycket har registrerats manuellt medlem för medlem ber jag er:

Om du märker felaktigheter på fakturan, skicka ett mail till slipis@fisksatrabatklubb.se där du anger namn och medlemsnummer samt vad som inte stämmer.

Mvh
Slipis