Information från Multihallen i Fisksätra

Hej,

Jag har fått nedan information från Multihallen. Bara så att alla vet!

Mvh Markus

-”Viktig information från Projektet Multihallen i Fisksätra

Hej båtklubbsmedlemmar!

Vi på projektet Multihallen i Fisksätra vill informera er om att vår markentreprenör, planerar att färdigställa arbeten i anslutning till nedfarten vid Hamnvägen. För att göra detta så smidigt som möjligt för alla, särskilt för er i båtklubben, planerar vi att genomföra arbetet mellan den 9 och 13 september.

Vi kommer att fokusera på allt utom asfaltering och linjemålning, så vi kan få så mycket gjort som möjligt medan vädret är på vår sida!

Båtklubben kommer fortfarande att vara öppen som vanligt, men parkering precis vid ”bryggan/upptagningsplatsen” kommer inte att vara möjlig under den här perioden. Vi hänvisar er därför till övriga parkeringsplatser i området.

Vi hoppas att detta inte ställer till några större besvär och att vi kan avsluta arbetet snabbt och smidigt innan båtupptagningen börjar!

Tack för er förståelse och ha en fortsatt fantastisk dag!”